2012. november 19., hétfő

Koszontes!

Szervusz kedves olvaso!

Udvozollek innen a tuloldalrol. Ma van a kisfiam masodik szuletesnapja, es elhataroztam, hogy csinalok valami ujdonsagot. Eloszor is szeretnem kicsit bemutatni magam.
Egy igazan jokedeju, csaladanya vagyok, ketto sajat es egy kapott gyerkoccel, es termeszetesen a csaladunk "Nagyfeher" fonokevel, akit mindannyian nagyon szeretunk.
Sok mindent csinálunk, en jelenleg terelgetem a gyerekeket, es persze sutok- fozok, es nem titkolom sutni jobban szeretek. Rengeteg oldalon jartam, es gondoltam irok en is.Amit en szeretnek veletek megosztani, az a gyereknevelessel kapcsolatos temak, illetve sutes-fozes. Talan elsore ennyi, de kerlek segitsetek, hogy mit es hogyan javitsak. (Bocsanat az ekezetert, de angol gepunk van es ezezn nincsenek ekezetes betuk.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése